14 Şubat 2017 Salı

ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR CREAM



   
          Selamlar:)

     Mademki bugün 14 Şubat ben de çok sevdiğim, her derdime deva olarak gördüğüm bir kremden bahsetmek istiyorum size.
   


 Hiç uzatmadan bu kremin nelere iyi geldiğini size madde madde sıralamak istiyorum.

1. Kuru el ve tırnak kenarlarını çok iyi yumuşatıyor.
2. Çok yoğun bir yapısı olduğu için az miktarda sürmek yeterli oluyor. Ben gün aşırı gece yatarken cildime ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Sabah kalktığımda dinlenmiş, kızarıklıkları yatışmış, yeni çıkmaya meyilli bir sivilcem varsa yok olmuş şekilde uyanıyorum.
3. Çatlamış dudakları düzenli kullanımda tedavi ederek yumuşatıyor. Bendeki kabuklanma sorununu bitirdi. Bu güne kadar kullandığım en etkili dudak ürünüm diyebilirim.
4. Ayak topuklarına geceden uygulayıp sabaha kadar çorapla bekletirseniz çok iyi geliyor.


5. Ciltteki nemsizliğe bağlı pullanma, aşınma, kızarıklık gibi sorunları bitiriyor.
6. Cildi yatıştırıcı özelliği olduğu için güneş ve küçük yanıkları için de uygun.
7. Parfüm içermiyor.
8. Klinik testlerden geçen bir ürün.
9. Fiyatı 140 TL civarında olması lazım. Boyner mağazalarında standtları bulunuyor.



         Kısacası, benim için kurtarıcı bir krem oldu. Özellikle gece sürdüğümde yaklaşık 2 saat sonrasında cildimde hafif bir hareketlilik hissediyorum. İyileştirici etkisinin olduğunu düşünüyorum. Eğer yanıma tek bir cilt için krem almam gerekirse, kesinlikle tercihim 8 hour kremim olur. Nem serumumu bir kenara bırakıp, sadece bu kremi kullanıyorum. Kuru ve nemsiz ama sivilceye meyilli cildime çok iyi geldi.

         Sonraki yazımda görüşmek üzere....

         Sevgiler....

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder