21 Şubat 2017 Salı

ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR NUDE CUSHION STICK





           Merhabalar:)

          Blogda bugün uzun zamandır online stoklara girmesini beklediğim bir fondöten yazısı var. O zaman başlayalım,

           Estee Lauder makyaj ve bakımda her zaman ilgimi çeken bir marka olmuştur. Ürün çeşitliliği ve tonlarını da kendime yakın bulduğum için alışveriş yaparken de mutlu oluyorum.

            Cildim kuru nemsiz ve sivilceye musait, cilt tonum sarı alt tonlu ve nc 15 - 20 aralığında. Günlük ve özel makyajlarda bembeyaz ve mermer bir cilt görünümü pek tercih etmediğimden cildimi doğal ve ışıltısı kendindenmiş gibi gösteren ürünlere elim hep gidiyor. İşte bu fondoten tam da öyle:)


          Elimdeki ton 2N1 Desert Beige ve tam oldu. İsminde olduğu gibi bence kalıcı, hafif gibi görünse de orta kapatıcı, cildimde pütür pütür durmayan, saatler sonra bile koyulaşmayan, parlama yapmayan bir stick fondöten.


          Normal fiyatı 165 TL, ben online hem indirimli hem de küçük boy ürünler hediyesi ile bir kampanyadan satın aldım. Online ürünün elime geçmesi biraz uzun sürdü. Tek eksi yanı bu bence. Eğer zaman kısıtlamanız yoksa, çok da takılmazsınız diye düşünüyorum bu duruma.


          Ucunda uygulama amaçlı bir süngeri var. Takıp çıkartılabiliyor. Bunu sevdim çünkü istediğim zaman yıkabilirim. Çok muhteşem uygulama yapmada biraz zorlasa da sünger, yanımda fırça taşımadığım ve özellikle günlük pratik makyajlar için ideal bence.
 
         Bu ürün, spor sonrası yada son dakika makyajları yapmak için çok pratik. Yanında bir sürü makyaj malzemesi taşımaya üşenenler için de kurtarıcı bir ürün.

         Gerçekten ben cushion stick fondötene bayıldımm.

        Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

        Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder