24 Mayıs 2016 Salı

NARS LAGUNA LIQUID BRONZER


Merhabalar:)

      Bu yazım merakla ülkemize gelmesini beklediğim, aldığım günden beri severek kullandığım Nars Laguna Liquid Bronzer ile ilgili olacak.



      Şişesinin süet olması biraz temiz kalması açısından beni zorlasa da üzerindeki yazı stili ve rengini çok sevdim. Şık bir görüntüsü var. Ürünü ilk internette gördüğümde biraz katı kıvamlı diye düşünüp, acaba uygulaması nasıl olur diye tereddüt edip, fakat ne olursa olsun tabiki alacağım demiştim. Bu güne kadar çok fazla markanın bronzer satın alıp herşeyi ile begendiğim ve uzun bir süre de değiştirmek istemediğim tek bronzlaştırıcı Nars laguna oldu. Toz ve likit formda olan Laguna benim için kült bir ürün. Dışardan bakıldığında tonu beyaz tenli için biraz koyu gibi dursa da doğru bir uygulamaya ile sonuç çok güzel oluyor.

       Yapısından bahsedecek olursak; su gibi ve bir fondöten formülasyonuna sahip olduğunu görüyoruz. Cilt rengimi ısıtmak için elle uyguladığımda 1 pompa, sünger ile uygulamada ise 2 pompa ürün yeterli geliyor. Şuanda bronz olmadığım için ürünü tek başına gerekli yerlere kullanıyorum. Yaz tatilinde ise fondoten yada bb kremime karıştırarak uygulama yapacağımı düşünüyorum. Yapısı ten ürünü ile karıştırmaya çok uygun. Daha yoğun rengini belli etmek istediğim zaman elimle, sadece makyajımı ısıtmak istediğimde ise süngerle uygulamayı tercih ediyorum.


                             Nars Laguna Liquid  Bronzer 30 ml ve sınırlı üretim malesef.



       Yaz ve kış benim gibi pembeler yerine bronz ve seftali tonları seviyorsanız, beyaz tenli olup makyajınızın çok açık kaldığını düşünüyorsanız, kışın kullandığınız ten ürününüzü yazın da bu ürünle karıştırıp kullanırım derseniz hemen ve acilen bir nars mağazasına gidip yada internet üzerinden makyajtrendi.com’dan tükenmeden alın derim.
   
       Fiyatı 125 Tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder