2 Mayıs 2016 Pazartesi

YVES ROCHER PURE LIGHT FOUNDATION CUSHION



Merhabalar :)

      Şimdi size ne zaman kullansam, eşimin ne kadar doğal makyajın olmuş dediği bir fondötenden bahsetmek istiyorum. Bu ürünü aldığımdan beri kullandım, hatta son zamanlarda snapchat video ve resimlerimde de cildimde bu fondöten vardı.


 
                                     Yves Rocher Pure Light Foundation Cushion – Rose 200




Madde madde anlatmak istiyorum,

1. Süngerli ve ıslak yapıda, ciltte belli olmayan hafif ışıltıları var.

2. Ambalajı ürünü koruma ve uygulama açısından çok pratik. Rahatlıkla çantanızda taşıyabileceğiniz bir ürün.


3. Cildim şuan kuru-normal yapıda. Kalıcılığı, kapatıcılığı günlük makyaj için çok iyi diyebilirim. Pudra kullanma ihtiyacı hissetmedim. Çok yağlı ciltler pudra desteği ile rahatlıkla kullanabilir. Cilt hassasiyeti yaşatmayan bir ürün.

4. İlk fondöteni uyguladığımda sanki bir tık koyu gibi görünse de 5 dk sonra çok iyi bütünleşti. Son derece doğal ve aydınlık bir duruş bırakıyor.

5. Ben aldığım sırada ürün tanışma fiyatı 54 TL, normal fiyatı da 67.90 TL

6. Bu fondöten eşimin cildimde beğendiği en güzel ten ürünlerinden oldu bile.

    Pratik ve doğal etki bırakan cilt ürünlerini kullanmayı ve sevdiklerimle paylaşmayı çok seviyorum. Benim ilk izlenimlerim bu şekildeydi. Umarım faydalı olabilmişimdir.

Sevgiler ....

2 yorum:

  1. Kendi süngeriyle mi uyguladın? Homojen dağıtıyor mu o süngerler cidden merak ediyorum. Cushion fondotenleri deli gibi merak edip almama sebebim bu bir tek. :) güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba☺ biraz geç cevap verebildigim icin özür dilerim. Kendi sungeri ile homojen uygulama oluyor.
      Çok severek kullaniyorum. sevgiler.

      Sil