27 Nisan 2016 Çarşamba

EKLİPS FONDÖTEN SÜNGERİ

Merhabalar :)

   Bugün sizlere çok şirin bir süngeri anlatmak istiyorum. Aslında hepimizin bildiği, her Gratis alışverişimde gözüme çarpan, bir şekilde sonra alırım zaten dediğim Eklips markasının saplı fondöten süngeri.


     kuru-normal ve hatta nemsiz ciltli kişilerin bence ten ürünlerini uygulamada mutlaka bir süngere ihtiyacı oluyor. Pul pul görünümü engellemek, katı ve yoğun ürünleri homojen yaymak ve  tabiki doğal sonuç için.
   

       Eklips sünger, diğer markaların süngerleri gibi hafif nemli olarak kullanılıyor. Saplı olması benim sevdiğim bir özellik oldu. Beauty blender’e göre biraz daha fazla su tutması da yine kuru cildime uygulamada kolaylık sağladı. Sünger kuru ve ıslak halde gayet yumuşak. Makyaj öncesinde ıslaklığını çok iyi almanız gerekiyor. Ürün emme konusunda sorun yaşamadım. Normalde 1 pompa yeten ürünüm için takviye yapmam gerekmedi.
Ben hep süngerlerimi kullandıktan sonra beklemeden yıkar, kurumaya bırakırım. Eklips fondöten süngerini de normal beyaz sabunla yıkadım, misler gibi oldu. Hatta diğer süngerime göre daha kolay temizlendi diyebilirim. Fakat özellikle belirtmem gerekirse, kuruma süresi biraz daha uzun. Kutusunun içindeki aparatın üzerine kurutmaya bıraktım.


      Bu süngeri Gratis mağazalarından 12. 90 TL’ ye satın alabilirsiniz.
Performans olarak gayet yeterli buldum. Artık tatillerde bb yerine bu süngeri taşımayı düşünüyorum. Eğer uygun fiyatlı ve pratik bir sünger arayışınız varsa, şans verebilirsiniz.

      Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder