9 Nisan 2016 Cumartesi

MAC PRO LONGWEAR PAINTPOT - CAMEL COAT


      Yine yeni bir ürün, yeni bir yazı ile karşınızdayım. :)
   
        Bazı markaların ürünlerini satın almak benim için zorlu bir süreç çünkü; çok araştırmam ve fiyatına deyip değmediğine karar vermem gerekiyor. Tabi artık bilinçli alışveriş yaptığım için de her zaman kullanabileceğim bir ürün de olması lazım.
   
        Tam da son günlerde hem cildimde hem de göz makyajımda varla yok arası tonları severken, Mac Pro Longwear  Paint Pot serisinden Camel Coat’u gördüm.



           Camel coat, tam bir sütlü kahve biraz da taş rengine benziyor, o yüzden tam benlik ve  günlük makyaj rengim. Biliyorsunuz ki mavi gözlü biriyim ve nedense mavi yeşil gibi tonları rahat kullanamıyorum. Ya göz kapağımı düşük gösteriyor ya da göz rengimi kapatıyor gibi geliyor bana. Camel coat doğal duruşuyla resmen patlatmadan gözlerimi ortaya çıkardı. Dibini görebileceğim nadir ürünlerden olacak diye düşünüyorum.


         Yapısına gelirsek, çok çok yumuşak değil ama el ile uygulamaya müsait. Hemen cildimle bütünleşti, kat kat durmadı. Üzerine far sürmekte de zorlanmadım. Bir gözüme baz ile diğerine bazsız uyguladım ve performans olarak fark göremedim. Cam şişede ve ambalajının sağlam olmasını beğendim. Fiyat olarak da çok uçuk olduğunu düşünmüyorum. Özellikle mavi gözlülerin şiddetle bir kez uygulamasını tavsiye ederim. Ben bayılarak kullanacağıma şimdiden eminim. 
   


         Bu ürünü hem Mac mağazalarından hem de online sitesinden temin edebiliyorsunuz. Ben 69 TL' ye internet sitesinden satın aldım ve sorunsuzca kısa bir sürede kargo ücreti vermeden elime ulaştı. Tabi internetin sağladığı kolaylıklar bütçelere de zarar vermiyor değil yani. Ama ne yapalım, beğenince almak istiyor insan :)
        Peki sizce bu serinin diğer renklerinden de şans vermem gerekenler var mı? Paylaşırsanız çok sevinirim...
Sevgiler.

5 yorum:

  1. Merhabalar, renk muhtesemmis gercekten..Ben de ilk kez paint pot serisini denedim, soft ochre rengini aldim..ten rengi , giz kapagimla ayni renk diyebilirim..sadece eyeliner surdugumde kullaniyorum, goz kapagi rengini harika sabitliyor..ama aklim diger renklerde kalmadi degil..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:) soft ochre de çok güzel. Zarif ve romantik makyajlar için birebir diye düşünüyorum. tabi benim de diğer renklerinde aklım kalmadı da değil. düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim. sevgiler..

      Sil
  2. Merhabalar, renk muhtesemmis gercekten..Ben de ilk kez paint pot serisini denedim, soft ochre rengini aldim..ten rengi , giz kapagimla ayni renk diyebilirim..sadece eyeliner surdugumde kullaniyorum, goz kapagi rengini harika sabitliyor..ama aklim diger renklerde kalmadi degil..sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Burcucuğum Paint ppotların mat renklerinden almak istiyordum ama karar veremiyordum. Bu renk de aklımdaydı gerçekten hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu ton sana da çok yakışır bence. özellikle camel coat sürüp, kirpik diplerine siyah far geçince harika oluyor. dikkat gözlerde :)

      Sil