15 Nisan 2016 Cuma

NARS AUDACIOUS RUJ - JANE



      Selamlar:)
     
    Bugün çok uzun zamandır almayı ertelediğim ama sonunda direnemediğim bir rujdan bahsetmek istiyorum. Nars Audacious ruj serisinden JANE.


     Ambalajı, kirlenmeyen şık metal mıknatıslı kapağı ve renk skalasının zenginliği bu ruju bir adım öne çıkarıyor bence.


       Nars Jane izlenimlerime gelirsek;
  Tek katta ve opak olarak rengini veriyor.
  Kremsi bir yapısı var, kolay sürülüyor. İlk sürüldüğünde hafif ıslak bir görüntü olsa da zamanla tamamen matlaşıyor. Dudakta ağırlık yapmamasını ve aşırı kurutmamasını beğendim.
 

    Çok kalıcı diyemem malesef çünkü 7-8 saat dudakta kalmıyor. Ben hem evde hem de dışarda test edip 4 saate yakın dudaklarımla gördüm diyebilirim. Yağlı bir şeyler yediğinizde ortadan azalma şeklinde oluyor. Tüm gün dışarda olunacaksa eğer, mutlaka tazeleme gerektiriyor.
   Piyasa fiyatı 100 TL. Verilen paranın hakkını çıkarmak için ben her zaman kullanabileceğim, kendimce bir ikamesini bulamadığım bir tonu tercih ettim. Tabi bu seriden 2 tane daha merak ettiğim ruj var: Vanessa ve Anita.  Ama yakın bir zamanda alabileceğimi düşünmüyorum.


     Ben bu ürünü makyajtrendi.com dan satın aldım. Nars, Shiseido ve Makeup Forever markalarının ürünlerini güvenli bir şekilde temin edebilirsiniz.

   Şimdiden herkese keyifli haftasonları diliyorum.
 
   Sevgiler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder