23 Nisan 2016 Cumartesi

YVES ROCHER MATTIFYING AND LONG LASTING LIP PRIMER



Selamlar herkese:)

      Yakın zamanda bir Yves Rocher alışverişi yaptım. Ürünleri biraz kullanıp genel fikirlerimi daha ayrıntılı bir şekilde bloğumda yer vericem. Tabi bir de kullanır kullanmaz hemen etkisini görüp, paylaşmak için sabırsızlık duyduğum oluyor.

 
       İşte şimdi parıl parıl, bol nemlendiricili rujlarımı mat hale getiren bir ürünle sizi tanıştırmak istiyorum. Yves Rocher Mattifying and Long Lasting Lip primer.

      Ürünün klasik bir koruma ambalajı var. İlk kendinizin kullanıyor olacağını bilmek çok güvenli bir his yaratıyor. Kalem şeklinde malesef asansörlü değil de kalemtraş ile kullanılması gereken bir ürün. Bana göre tek eksisi sanırım. Şeffaf kapaklı, sade ve zarif tasarımlı, çok pratik ve rengi olmayan bir primer.



      Dudağınıza sürdüğünüzde yapış yapış olmayan, hatta biraz da dudak kusurlarını yada rengini nötrleyen bir yapısı var. Kesinlikle dudakta gerilme yaratmıyor. Temiz bir uygulama sağlıyor. Üstüne  ruju sürerken hemen matlık hissini veriyor. Ben sonuca inanamadım. Gerçekten çok başarılı buldum.      
    Aslında kış dönemini geride bıraktığımız için herkes gibi benim de elimde likit yada normal mat rujum çok olduğu için nasıl bir rujda deneme yapmalıyım diye baya zorlandım. Örneğin: Clinique chubby stıck ; Mac Ravishing, Sensai kanebo markasının nemlendirici rujlarında uygulama yaptım ve sonuç çok iyi oldu. Aynada baya rujuma hayretle baktığımı söyleyebilirim. Mat rujlardaki etkisinin de kalıcılığa dair olumlu olduğunu düşünüyorum.
    Eğer mağazada ilk deneme yapacaksanız, yanınıza bence mutlaka sonucunu merak ettiğiniz rujunuzu alın. Çünkü elinizde yapacağınız deneme dudaktaki etki ile aynı olmayacaktır.
      Fiyatı 32.90 TL. Yves Rocher markası özel günlerde sık sık indirim yaptığı için daha uygun bir fiyata satın alma şansımız oluyor.
    Bu primer mat ruj sevenlerin bence favorisi olacaktır. Ayrıca kullanılmayan rujları da tekrar makyaj çantamıza ekleyecek gibi görünüyor. Ben şimdiden rujlarımı ayırdım gibi.
   
    Instagram: @burcubeauties
    Snapchat : Burcubeauties

     Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder