8 Nisan 2016 Cuma

RİMMEL LONDON ALLIK- AYDINLATICI PALET


Merhabalar:)
     
     Bugün yeni aldığım Rimmel London aydınlatıcı-allık paletle ilgili ilk izlenimlerimden bahsetmek istiyorum. Ambalajı, aynasız olsa da çok şirin ve mutlaka almalıyım dedirtiyor insana.  3 bölümü var, gramaj olarak da gayet uygun. Fiyatından hiç bahsetmiyorum zaten, indirim zamanını beklemeye gerek diye düşünüyorum. Rimmel London markasının ulaşılabilir fiyat politikasını beğeniyorum.
       





      Bu paletin 2 tonu var, ben 002 Coral Glow rengini tercih ettim. Özellikle bronzer tonunu çok sevdim. Real Tecniques Bold Metal serisindeki 301 Flat fırca ile uyguladım ve çok doğal bir sonuç verdi. Ürünler tozutma ve istem dışı dağılma yapmadı. İçerisinde zarif ışıltıları var ama kesinlikle sim sim durmuyor, ciltte ağırlık hissettirmiyor. Satene dokunuyormuş gibi bir his bırakıyor. Çok hassas bir cildim olduğundan hiç bahsetmiyorum zaten. Kaşıntı, kızarıklık vb. hiç bir sorun yaşamadım.
       


            Kısacası; fiyat performans olarak alınabilecek doğal, kalıcı, pratik, tatil çantalarımıza girebilecek kadar iyi bir ürün olduğunu düşünüyorum, bir watsons ziyaretinizde mutlaka bir göz atmanızı tavsiye ederim.
       
             Bu şirin palet bence bir çok kişinin beğenip, makyaj çantasına ekleyeceği bir ürün, benim ilk yorumlarım böyle peki sizinkiler?

5 yorum:

  1. Uygun oldugundan bahsetmişsiniz ama tam olarak fiyatı ne kadar acaba��

    YanıtlaSil
  2. Uygun oldugundan bahsetmişsiniz ama tam olarak fiyatı ne kadar acaba��

    YanıtlaSil
  3. Herkes 02 yi tercih ediyor ama 01 de beyaz tenlilere daha uygun yaziyor rimmel in sitesinde sizce hangisi beyaz tene daha iyi gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:) aslında ben allık rengine göre 002 yi aldım, pembe allık sevmiyorum malesef. 3 tonu da beyaz tene çok uygun bence, hatta tatilde yanıma alıp hepsini kullandım. çok da beğendim.

      Sil