5 Şubat 2017 Pazar

NARS SARAH MOON KOLLEKSİYONU - İSADORA ALLIK ve FLONFLONS OJE



           Herkese keyifli haftalar,

           Bugün size yine çok sevdiğim Nars ürünlerinden bahsedeceğim. Ocak ayında www.makyajtrendi.com 'dan çok güzel paket almıştım. İyice kullanıp sizlerle fikrimi paylaşmak istedim. Benim yaklaşık 2 senedir çok keyifle ve güvenle alışveriş yaptığım bir site bu. Nars, Shiseido ve bir sürü farklı markanın ürünlerini alabileceğiniz ve hatta belli zamanlarda güzel kampanyalarla daha da indirimli alışveriş imkanı sunan bir internet sitesi. Hızlı ve sorunsuz kargoyu zaten belirtmiyorum bile.


          Her kargoları böyle şirin ve içinde anlamlı bir mesajla geliyor. Hadi içindekileri incelemeye başlayalım:)


          Nars Sarah Moon kolleksiyonu; rujları, allık ve far paletleri ile çok zengin bir kolleksiyon. Benim toplamda 3 ürünüm var ve severek kullanıyorum.

   






         İsadora allık: hafif sedefli, gül kurusu tonunda, iyi pigmentli ve kalıcı bir allık. Sınırlı sayıda üretildiği için tükenme potansiyeli de yüksek malesef. Klasik Nars ambalajında satılıyor. Göz farı olarak da denedim, başarılı buldum:) Kırmızı, pembe ağırlıklı kırmızı ve gül kurusu rujlarla çok yakışıyor. Tozutma sorunu yok. Çok farklı ve zarif bir rengi var. Bu tonlar tam benlik diyorsanız, mutlaka bakın.

     


       Flonflons oje: kan kırmızısı renginde, parlak görünümlü, sürüldüğü anda kendini belli eden bir oje. Bu ojeye bayıldım. Bugüne kadar kullandığım en pahalı ojem kendisi. Ambalajının şıklığı, kadife kapak, fırçasının kavisli olması sevmediğim bir özelliği olmadı. Bu ojeyi taşırarak sürmek imkansız gibi bir şey. Tam tırnak yapısına göre fırçası tasarlanmış. Kalite detayda gizli dedirtiyor insana:) Tek katta opaklığı çok iyi verdiği için 2. katı sürmedim bile. Tek kat 3 gün tırnaklarımda kaldı ki; evdeyim ve elim sürekli suda. Uçlarda çıkmaya başlayınca üzerine 2. katı geçtim. Toplamda 6 gün tırnaklarımda kaldı top coat sürmeden. Daha ne olsun dedim kendi kendime.

 

Ürünleri daha detaylı incelemek isterseniz, aşağıya kısayollarını bırakıyorum. 

https://www.makyajtrendi.com/satin-al/yuz/alliklar/blush

https://www.makyajtrendi.com/satin-al/tirnak-oje/tirnak-oje/sarah-moon-nail-polish

Bir sonraki yazıda görüşünceye kadar kendinize çok iyi bakın:) Beni instagramda ve snapchatte Burcubeauties kullanıcı adı ile takip etmeyi unutmayın lütfen:) 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder