3 Şubat 2017 Cuma

SEPHORA BRUSH CLEANING SPONGE - SEPHORA FIRÇA TEMİZLEME SÜNGERİ


     

        Selamlar,
   
        Hadi haftasonunu güzel bir yazı ile karşılayalım:)

       Geçtiğimiz hafta Sephora'da dolaşırken, çok merak ettiğim ve kullanabileceğimi düşündüğüm bir ürüne denk geldim. Ambalajının portatif olması hem de fiyatının 18 TL olması nedeniyle de satın aldım. Ne mi aldım???


                                            Bu bir makyaj fırçası temizleme süngeri:)

     

       Resimden de görüldüğü gibi, yuvarlak plastik ambalajın içinde siyah ve pütürlü bir sünger var. Sünger kuru ve sert formda. Fırçanızı süngere sürterek temizleyebiliyorsunuz. Bence fırçayı derinlemesine temizlemiyor, anlık olarak başka bir far kullanmanıza imkan sağlıyor. Sıvı ve sprey şeklinde olan temizleyicilere göre biraz daha fazla uğraştırıyor. Ama fiyat olarak bakıldığında performansını başarılı budum. Heleki, 1 tane 217 yada 239 tarzı fırçanız varsa bu tarz temizleyiciler çok pratik ve gerekli oluyor. Makyajınız bölünmeden ve renkler karışmadan devam edebiliyorsunuz. 



    Kirli fırçalarımın temizlenmemiş hali böyle:)


        Ve temizlenmiş halleri de böyle :)  Yorumu size bırakıyorum. Bence gayet işe yarıyor.  Şunu belirtmek isterimki, fırça temizliğine çok dikkat etmek gerekiyor. Ben haftada bir ya da en geç 10 günde bir fırçalarımı hep yıkamaya gayret ediyorum. Ara zamanlarda da fırça temizleyicilerini göz makyaj fırçalarımda sık sık kullanıyorum. 

   Bir sonraki yazıma kadar çok mutlu olun:) Tüm istekleriniz kabul olsun inşallah. Sevgiler....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder