10 Şubat 2017 Cuma

PHYSICIANS FORMULA EYE BOOSTER




        Merhabalar:)

        Blogda bugün simsiyah bir serum eyeliner incelemesi yapıyorum. Bu ürünü indirimli satın almak adına baya internet kampanyalarını takip ettiğimi de belirtmeliyim. Stok olduğu anda hemen tükenen bir eyeliner bu.


  Özelliklerine bakarsak;

1. Parlak ve tek seferde rengini veren siyah bir eyeliner.
2. Likit formda, ucu ince keçeli fırça şeklinde, ucu kırılıp bükülmeden yada kurumadan sürebilmek için çok pratik.
3. Far bazı ile birlikte sürüldüğünde kuyruğu yerinden kıpırdamıyor. Çok yağlı göz kapaklarında bazsız belki kuyrukta zamanla silinme yaşanabilir.




4. Paraben ve parfüm içermiyor.
5. Serum eyeliner olarak geçtiği için düzenli kullanımda kirpik uzatma ve kirpikleri besleme özelliği var. Ben yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Olumsuz bir durum yaşamadım.
6. Suya dayanıklı bir ürün. Havuzda yada denizde bir denemem olmadı. Fakat yağmurlu bir havada bir sıkıntı çekmedim.




7. Kullanmadan önce ben mutlaka ürünü bir çalkalıyorum. Salladığınızda içinde sanki su varmış gibi geliyor.
8. Makyaj temizleme aşamasında rahat çıkıyor. Her yeri siyah yapmıyor.





      Genel olarak şunu söyleyebilirim ki; aldığım günden beri hep sürmek istedim. Albenisi yüksek bir ürün. İçeriği piyasadaki bir çok ürüne göre temiz. Bu güne kadar kalem formda 2 farklı markanın eyeliner kullandım, bu fakat en pratik olarak bu markanın olduğunu düşünüyorum. Kullanım süresi açılınca 3 ay olduğu için, sık kullanıp bitirmek gerekiyor.
 


     Eyeliner kullanmaya yeni başlayacaklar için uygun bir ürün. Hata yapılmasını en aza indiriyor. Ben www.kozmela. com 'dan indirimli olarak 50 TL civarında aldığımı hatırlıyorum. Bir kampanyaya denk gelirseniz ve böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa canı gönülden size öneririm. :)

     Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,

     Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder