31 Ocak 2017 Salı

LOREAL INFAILLIBLE TOTAL COVER



      Merhabalar:)

      Hayatımıza kamuflaj paletleri tam gaz girmeye devam ediyor, nerdeyse her marka bu tarz ürünler çıkarmaya başladı. Bir Kadıköy gezmesi sırasında Rossmann 'da güzel indirimleri görünce de hemen Loreal'in yeni çıkan kapatıcı paletini satın aldım.


 
     Loreal Infaillible Total Cover :

       Palet çok ideal bir krem formda; 3 ten rengi, 1 mor ve 1 kırmızı tonu barındırıyor. Ten rengini gözaltı ve cilt kusurlarını kapamada, yeşil rengi kırmızılıkları notrlemede, mor rengini ise solgun görünümü azaltmak için kullanıyoruz.

 


          Bu paletteki 5 rengi de elinizle, fırçanızla yada süngerinizle çok rahat uygulayabilirsiniz. Ben pratiklik açısından genelde elimle sürüp, kapatıcılığını da arttırmış oluyorum. Eğer çok açık tenli iseniz yani nc 15- 20 yada nw 15-20 gibi ten rengindeki en açık ton bile göz altınız için koyu kalacaktır. Keşke paletteki ten renkleri biraz daha dengeli dağılmış olsaydı diye düşünüyorum. Onun dışında kapatıcılığını, kalıcılığını, kremsi yapısını beğendim. Normal fiyatı 60-70 TL olan bu ürünü almayı düşününler, indirim dönemlerini bence takip etmeli 37 TL gibi bir fiyata düşüyorki, bu da çok iyi diye düşünüyorum. 


        Tonlardaki hafif turunculuğa bakılırsa, göz altı morluk sorunu yaşayanlar bu paleti bence sever:)  Bir sonraki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın. Sonsuz sevgiler.... 



1 yorum:

  1. Canım ben de bir gidip bakayım, mufe'nin ülkeyi terk ettiği şu günlerde, güzel bir kamuflaj paleti seçeneği olabilir galiba.

    YanıtlaSil