19 Ocak 2017 Perşembe

GÜLSHA ULTİMATE ROSEWATER - TAM GÜL SUYU




     Merhaba herkese:)

     Blogda bugün gül kokusu var. Şimdi detaylar:)


                                                             GÜLSHA TAM GÜL SUYU
                                                      GÜLSHA ULTIMATE ROSEWATER

      Bu aralar mis gibi kokan, ferahlık veren ve rahatsız etmeyen bir gülsuyu kullanıyorum. Cildimin daha canlı daha nemli ve daha yatışmış olduğunu farkediyorum. Sabah ve akşam tonik olarak düzenli kullanıyorum. Cildimin durumuna da bakarak makyaj altı ve hatta makyajımın üzerine de uyguluyorum. Her şekilde cildimle iyi anlaştığını düşünüyorum.

     Bu kadar çok fonksiyonel kullanacağımı önceden kestiremediğim için hem de deneme anlamında 50 ML aldığıma şuan çok pişmanım. Bir sonraki sefer büyük boyunu almayı düşünüyorum. Cam şişede olması ve ucunda sprey aparatı olmasını sevdim. Şık ve kullanışlı. Fiyatı 25 TL.


        İçerisinde paraben, alkol ve zararlı maddeler bulunmuyor. %100 doğal bir ürün. Tüm cilt tipleri için uygun. Tam olarak içerik bilgisi de şu şekilde:


           Gülsha markasının gül suyu dışında yine içeriğinde gül olan gündüz ve gece için özel bakım ürünleri ve peelingi var. Markanın ürünlerini www. gulsha.com.tr den online sitesinden inceleyip satın alabilirsiniz. Kısa ve güvenli bir şekilde gönderimleri var. Ben gönül rahatlığı ile bayıla bayıla kullanıyorum. Eğer güle karşı alerjik bir durumunuz yoksa kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.

         Şimdiden bir sonraki yazım için taslaklarımı hazırlamaya başladım bile.
         Kendinize çok iyi bakın...
         Sevgiler....

         



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder