13 Ocak 2017 Cuma

URBAN DECAY NAKED SKIN COLOR CORRECTING FLUID - GREEN



      Selamlar,
 
      Blogda bugün son zamanlarda elimden düşmeyen bir kapatıcıyı size anlatmak istiyorum. Fondöten kullanmadan, günlük hayatta gayet yeterli ve pratik makyaj imkanı sunan bir corrector aslında. Rengi de yeşil :) Kızarıklıkları nötrlemek için bire bir .


       Yapısı likit formda, ucundaki aplikatörü kullanışlı, ciltte bütünleşmesi başarılı bir kapatıcı.


   
      Ben cildimde kızarıklık sorunu yaşadığım yanaklarımda kullanıyorum ve  pudramsı durmadan başarılı şekilde kırmızılığı notrlüyor. Ciltte yeşil yeşil bir görüntü yaratmıyor. El yardımıyla, duo fiber bir fırça ve süngerle rahat uygulama yapılabiliyor. Benim tercihim ya Mac 130 yada beautyblender ile sürmek oluyor.


    Makyajımı pudra ile sabitlemeden bile ben silene kadar baz cildimde kalıyor, kalıcılığını çok beğendim. Sivilce, alerji yada kaşıntı gibi bir sorun yaşamadım ki; çok hassas bir cildim var. Sadece Bioderma Sensibio H2O ile makyajımı silmek yeterli oluyor. Sonuç olarak fondoten, pudra kullanmadan cildimi sağlıklı bir görüntüye kavuşturduğu için çok severek kullanıyorum.
     Bu ürünü Urban Decay ve Sephora mağazalarından yada online olarak 85 TL' ye satın alabilirsiniz.
    Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
    Sevgiler....
   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder