16 Ocak 2017 Pazartesi

MAC STUDIO FIX PERFECTING STICK


       
         
     Selamlar,
   
     Haftaya yeni bir ürün incelemesi ile başlamak istedim:)) Bugün blog' da güzel bir kapatıcı incelemesi yapacağız.



                                               Mac Studio Fix Perfecting Stick - Nc 15

         Çok uzun zamandır; tam cilt rengimle uyumlu, sivilce sorunu yaşatmayan bir kapatıcı almak istiyordum. Mac indirimi de olunca kaçırmak istemedim tabiki:) Yaklaşık bir haftadır bu ürünü her gün kullandım. İlk izlenimlerim olumlu oldu.




        1. Asansörlu olduğu için ucunu açma, kalemtraş taşıma derdi yok. Bence bu çok önemli bir artı.
        2. Orta kapatıcılıkta, el ile pıt pıt hareketlerle uygulandığında daha da örtücü olabiliyor. Fırça yada süngerle az bir kapatıcılık veriyor bence.
       3. Sevdiğim diğer bir özelliği, sivilce yapmaması, pudra pudra durmaması, kapattığım yeri çok doğal göstermesi.
   

       4. Ciltte sabitlenmesi ve kapatıcılığı güzel.
       5. Güncel fiyatı 69 TL, % 20 indirimle 55.20 TL 'ye ben online olarak satın aldım.




      Piyasada yada pazarlarda çok fazla sahte mac ürünlerinin satıldığına denk geliyorum. Orjinal ürünler sadece Mac mağazalarında yada markanın resmi internet sitesinde ücretsiz kargo ile satılmaktadır.
   
     Cildimiz çok değerli, o yüzden kesinlikle iyi ve doğru bakmalıyız diye düşünüyorum. Son zamanlarda minimum makyaj ve bakım ürünleri tercih etmeye gayret ediyorum.

    En güzel ve doğal makyaj bence kendi cildimiz diye düşünüyorum:)

   Bir sonraki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın...
   Sevgiler....

   
       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder