10 Ocak 2017 Salı

MAC 130 FIRÇA


   
         Merhabalar, nasılsınız? ben yazı yazmaktan ve sizinle paylaşmaktan dolayı çok mutlu hissediyorum kendimi. Hiç ara vermeden de paylaşmaya devam edeceğim inşallah :)
       
         Bugün son zamanlarda çok kullandığım, Mac indirimi ile de satın aldığım 130 no' lu fırçadan bahsetmek istiyorum.


          Benim için Mac 'ten bir ürün almak; çok seçici olmayı, gerçekten sonuna kadar kullanabilmeyi, verilen parayı hak etmesi demek. Bu fırçanın seveni çok biliyorum. Ben de bayılarak kullanıyorum. Neden çok sevdin derseniz eğer,
     
          1. Krem ve likit ten ürünlerini yani; corrector, kapatıcı ve fondoteni çok güzel uyguluyor. Ciltte fırça izi bırakmıyor.
          2. Ben en çok 130 nolu bu fırça ile allık kullanmayı çok seviyorum. Pigmentli allıklar için çok ideal bir kıl yapısı var.
         


          3. Fırça yıkama sırasında kıl dökmedi, hemen ürünlerden temizlendi ve çok hızlı kurudu diyebilirim.
         


          4. Boyut olarak da yanımda da rahatlıkla taşıyabildiğim için de pratik. Hatta indirim devam ederken bir tane daha aldım. Sh dediğimiz küçük boy 125 TL civarında, biraz daha uzun boyu 109 TL civarında diye hatırlıyorum. Tabi net bilgi için Mac online sitesinden de bakabilirsiniz.

          Mac 130;  hem ben allık sevmem ki diyen beni bile allık sürmeye teşvik eden bir fırçadır:)
          Sevgiler....



       
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder