7 Ocak 2017 Cumartesi

REMİNGTON STRAIGHT BRUSH



     Selamlar,

     Karlı bir cumartesi yapılabilecek en iyi şeylerden biri yazı yazmak diye düşünüp, tabletin başına oturdum :)  benim gibi kuaföre gitmeye üşenen yada hava şartlarından dolayı fön zaten kalıcı olmuyor diyen herkes için beğendiğim bir düzleştirici fırçayı paylaşmak istedim.


   
     Uzun yıllardır farklı bir markanın düz plaka şeklinde bir düzleştiricisini severek kullanıyordum. Daha pratik olması açısından fırça şeklinde bir ürün almaya karar verdim ve tercihim Remington Straight Brush oldu. Satışa çıktığı gün de www.hepsiburada.com 'dan 259 TL ' ye taksitli olarak satın aldım.


      Resimlerde görüldüğü gibi ürün fırça olarak geçse de; içi tamamen ısı plakaları ile kaplı durumda. Plakalar sık olduğu için cihaz hızla ısınıyor. Tek bir düğme ile açma-kapama ve ısı ayarı yapılabiliyor. Cihazın kordonu 360 derece dönebildiği için rahat bir kullanımı var.



     Şöyle bir önemli bir nokta var; düzleştirmeye başlamadan önce mutlaka saçların güzel taranıp hiç karışık olmaması gerekiyor. Saçı plakanın içine yerleştirip aşağıya doğru kuvvet verildiği için saç takılmaması önemli. İster içe doğru ister dışa doğru olsun çok güzel saçı düzleştirmek mümkün:) Youtube ' da ürünün kullanımı ile ilgili bir kaç video var; oradan izleyebilirsiniz.


        Gerek hızlı ısınması gerekse saçlarımı istediğim gibi şekil vermemi sağladığı için severek kullandığım bir ürün oldu. Özellikle tatil dönemleri için de pratik bulduğum cihazın tüm özelliklerini tr.remington-europe.com internet sitesinden temin edebilirsiniz.

        Herkese keyifli haftasonları diliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder