27 Ocak 2017 Cuma

MAC PREP+PRİME ESSENTIAL OIL STICK




         Selamlar herkese,

         Aslında bu yazımı biraz daha önce paylaşacaktım fakat 4 gündür çok hasta olduğum için daha yeni toparlanıyorum. Çok ara vermeden diğer yazılarıma da devam edeceğim inşallah. Blogda bugün bahsetmek istediğim ürün:

        Mac prep Prime Essential Oil Stick


           Satın aldığımdan beri her gün makyaj öncesinde cildime uyguladım. Benim özellikle kış aylarında yanaklarım aşırı kurur ve sonrasında pullanma oluşur. Bu makyaja hazırlayıcı yağ kuru görünümü alıyor ve üzerine uygulanan kapatıcı yada ten ürününün cilde güzel yedirilmesini sağlıyor.

   

         Çok sağlam bir ambalajı var. Hatta kapağın içinde ekstra bir koruma plakası var. bu ürünün daha temiz kalmasına yardımcı oluyor bence.


         Ürünün yapısı inanılmaz ince, sürüldüğü anda yağlı bir his bırakmıyor. İster tüm cilde isterseniz de aydınlatmak istediğiniz bölgeleri daha da öne çıkarmak için kullanabilirsiniz. Yağlı ciltler biraz daha dikkatli kullanmak isteyebilir. Kuru ve normal ciltler içinse çok ideal.


       
         Son günlerde elimden düşürmediğim, kuru havalarda makyajımı daha güzel gösteren ve sivilce sorunu yaşatmayan bu makyaja hazırlık yağını Mac mağazaları ve Mac resmi internet sitesinden temin edebilirsiniz. Fiyatı 93 TL. Eğer siz ten ürünü yada aydınlatıcı ile karıştırarak daha çok kullanmayı seviyorum derseniz de bunun bir de likit olanı var. Ona da bakabilirsiniz.
 
        Bir sonraki yazıma kadar kendinize çok iyi bakın. Hiç bir şey için çok üzülmeyin. Sağlık gibisi yok. Sonsuz sevgiler.....

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder